Предметний тиждень фізико-математичних та IT наук

Підготувала: Кішкінова Ольга Михайлівна,

викладач математики, фізики та інформатики

Новоайдар

2021

Математика — це мова, на якій написана книга природи

Галілео Галілей

Відповідно до плану методичної роботи та з метою розвитку творчості, логічного мислення, самостійності, зацікавленості учнів до предметів та встановленню міжпредметних зв’язків, в Новоайдарському професійно-аграрному ліцеї був проведений предметний тиждень фізико-математичних та IT наук з 15.02.2021 по 19.02.2021 року на який було заплановано:

Понеділок (15.02.21)

  • Відкриття тижня фізико-математичних та IT наук
  • Випуск газети ”Дні цікавої науки”
  • Математичний Web-квест для здобувачів освіти НПАЛ I-III курсів

Вівторок (16.02.21)

  • Розв’язання цікавих нестандартних задач з математики (ведуть учні – учасники конкурсу “Кенгуру-2020”)

Середа(17.02.21)

  • Гра “Брей-ринг”для здобувачів освіти НПАЛ I-II курсів
  • Навчальні проекти з предмету фізика розділ1: Механіка Частина2: Динаміка

Четвер(18.02.21)

  • Учнівська конференція з фізики і астрономії для здобувачів освіти НПАЛ II-III курсів на тему: “Будут лі на Марсі яблуні цвісти?”

П’ятниця(19.02.21)

  • Підведення підсумків тижня фізико-математичних та IT наук
  • Визначення та нагородження переможцівМатематичного Web-квесту

Гаслом тижня були обрані слова Я.А. Коменського “ Усі знання виростають з одного коріння – з навколишньої дійсності, а тому й повинні вивчатися у зв’язках”.

Сучасний етап розвитку науки характеризується взаємопроникненням наук одна в одну. На сьогодні немає необхідності доводити важливість зв’язку математики чи інформатики з іншими загальноосвітніми предметами. Такий зв’язок дає можливість краще формувати певні поняття, які можна назвати міжпредметними. Впровадження міжпредметних зв’язків допомогає формуванню в здобувачів освіти цілісного підходу до уявлень навколишнього світу і взаємозв’язок між ними і тому робить знання більш глибокими.

Відкриття тижня фізико-математичних та IT наук.

Випуск газети ”Дні цікавої науки”.

C:\Users\анютка\Desktop\Новая папка\IMG_20210216_082644.jpg

Математичний Web-квест для здобувачів освіти НПАЛ I-III курсів.

Математичний Web-квест присвячений тижню фізико-математичних та IT наук,  метою якого є розвиток ІТ-компетентності, логічного мислення, самостійності, зацікавленості до предметів та встановленню міжпредметних зв’язків. 

Web-квест був створений за допомогою віртуальної інтерактивної дошки Padlet, який проводився з 15.02.2021р по 19.02.2021р  в реальному часі в режимі онлайн. Усі бажаючі отримали доступ до сторінки із завданнями, посилання на яке було викладено в групах в Viber або інших соціальних мережах. Протягом усієї декади учасники Web-квесту мали пройти шлях із 5 різних завдань, кожне з завдань оцінювалось в 2 бали.

Завдання були розміщені в день відкриття з 8 до 9 ранку. Приймались відповіді до 12:00 останнього дня. Учасникам потрібно було уважно читати всі завдання та не забувати робити скріни після кожного пройденого завдання. Терміни проведення:

1 завдання: 15 лютого 2021 року
2 завдання: 16 лютого 2021 року

3 завдання: 17 лютого 2021 року

4 завдання: 18 лютого 2021 року

5 завдання: 19 лютого 2021 року

Підведення підсумків:  19 лютого 2021 року о 13:00 кабінет математики та фізики

Організатор квесту:

Кішкінова О.М.,  викладач математики та інформатики НПАЛ.

Першим завданням була інтерактивна вправа на платформі Learningapps.org пов’язане з видатними людьми, які присвятили математиці життя. Далі цікаві задачі під час яких кожен показав, на скільки він володіє логічним мисленням. Рухаючись далі, учасники квесту
потрапили на пазл Olga82’s Last Jigsaws, зібравши його, вони отримали зображення основних
властивостей кореня n-го степеня. І наостанок, найвитриваліші, дійшли до
векторини.

В результаті, було визначено трійку переможців, які найшвидше та найкраще виконали усі завдання.

Перше місце: Богатирська Наталія учениця гр. №205 професії ”Лаборант ХБА”

Друге місце: Чигирин Андрій учень гр. №301 професії ”Тракторист машиніст с/г виробництва”

Третє місце: Логвінова Анастасія учениця гр. №302 професії ”Кравець”

C:\Users\анютка\Desktop\Новая папка\IMG_20210219_101017.jpg C:\Users\анютка\Desktop\Новая папка\IMG_20210219_100945.jpg

Розв’язання цікавих нестандартних задач з математики ведуть учні учасники конкурсу “Кенгуру-2020”.

C:\Users\анютка\Desktop\Новая папка\IMG_20210217_105053.jpg C:\Users\анютка\Desktop\Новая папка\IMG_20210217_111756.jpg C:\Users\анютка\Desktop\Новая папка\IMG_20210217_103826.jpg

Гра “Брей-ринг” для здобувачів освіти НПАЛ I-II курсів

17.02.2021 року Дмитрієвою Н.Ю. був проведений урок-гра «Брейн-ринг» на тему: «Створення запитів, звітів». Свої знання з інформатики у складі двох команд демонстрували здобувачі освіти групи 107 та 203. Під час проведення конкурсу учні пояснювали поняття бази даних, наводили приклади, створювали таблиці, форми, звіти, запити на вибірку даних.

Конкурс показав, що впевненість у своїх силах – це добре, а підтвердження її міцними знаннями – ще краще. Склад команди-переможця: Корінний Максим (група 203), Погорілий Вадим (група 203), Фірсов Денис (група 203), Бащенко Олена (група 107), Косихіна Анастасія (група 107).

Навчальні проекти з предмету фізика розділ 1: Механіка

Частина2: Динаміка

Викладач: Гречишкін В.І.

Проект 1

Тема: Дослідження руху тіл. Момент сили. Механічна робота.

Проект виконав: Лаптінов Олексій, учень гр. №203 професії ”Тракторист-машиніст с/г виробництва”.

Проект 2

Тема: Дослідження руху тіл. Момент сили. Механічна робота.

Проект виконали: Курпік Даніїл, Баляс Сергій, Агеєв Євген учні гр. №104 професії ”Тракторист-машиніст с/г виробництва”.

Проект 3

Тема: Дослідження руху тіл. Момент сили. Механічна робота.

Проект виконав: Фірсов Денис, учень гр. №203 професії ”Тракторист-машиніст с/г виробництва”.

C:\Users\анютка\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20210219_090025.jpg C:\Users\анютка\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20210216_084801.jpg

 

Учнівська конференція з фізики і астрономії для здобувачів освіти НПАЛ II-III курсів на тему: “Будут лі на Марсі яблуні цвісти?”

Організатор учнівської конференції :

Кішкінова О.М.,  викладач математики та інформатики НПАЛ.

Протягом цілих століть люди розмірковували над імовірністю життя на Марсі, зважаючи на близькість та подібність цієї планети до Землі. Серйозні пошуки ознакжиття розпочалися у XIX столітті, і вони продовжуються й досі через телескопні спостереження та космічні місіїі з висадкою апаратів на Марсі.

 Наразі залишаються відкритими питання щодо того, чи існує зараз життя на Марсі, або чивоно існувало там в минулому.

Що таке Марс? Чому “Червона планета”? на ці питання шукали відповіді учасники учнівської конференції — здобувачі III курсу професії ” Тракторист-машиніст с/г виробництва”.

C:\Users\анютка\Desktop\Новая папка\IMG_20210218_103027.jpg C:\Users\анютка\Desktop\Новая папка\IMG_20210218_103644.jpg

Учнівська конференція співпала з подією десятиліття!

18 лютого 2021 року о 22:55 за київським часом марсохід Perseverance успішно приземлився на поверхню Марсу. Це п’ятий марсохід (Mars Rover) в історії людства, який успішно приземлився на Марсі. Він подолав понад 500 мільйонів кілометрів, до нього на Червону планету долітати ровери NASA Sojourner (Прибулець), Spirit (Дух), Оpportunity (Можливість) та Curiosity (Цікавість).

Perseverance перекладається як «Наполегливість». https://www.liga.net/images/general/2021/02/19/20210219210347-3062.jpg

Підведення підсумків тижня фізико-математичних та IT наук

Проведені заходи: надали можливість здобувачам освіти розкрити свої організаторські, творчі, інтелектуальні здібності та відчути себе талановитою особистістю; проявити пізнавальний інтерес до вивчення фізико-математичних предметів.    

Учням прийнявшим активну участь у заходах тижня фізико-математичних та IT-наук щиро дякую.

 

Updated: 28.02.2021 — 20:53